Olen kohal!/I’m here!

If you prefer English, scroll down!

 

Hei vahvad sulelised ka karvalised!

Olen nüüdseks ilusti jõudnud Austraaliasse! Enne Aussi minekut ei maganud ma üldse hästi, ilmselt oli see ärevus sees juba. Õnneks sain veidi magada Helsingi lennu peal ja kui Singapuri lendasin magasin ka vähemalt pool lendu. Melbourne lennu peal enam mitte nii väga, siis oli küll selline veidi ebareaalne tunne, et issand jumal, ma lendal Austraaliasse. Samal ajal täiega närveerisin selle üle, mida nad mul seal piiri peal küsivad ja kas ma täitsin lennuki peal ankeedi ikka õigesti ära ja mida kõike muud. Kui aga aussi jõudsin, siis piiri peal vaadati passi ja kuna ma olin märkinud sellele lehekesele, mis lennukis anti, et kavatsen olla siin 12 kuud, siis see mees küsis, et „oh, you’re here for 12 months?“ mille peale ma ütlesin, et jap mul see working holiday visa ja sellega oligi kõik. Mõtlesin, et tuleb siis hiljem äkki mingi küsitlus veel ja läksin kohvrit ootama.

Minu kohvrit ei tulnud, ega tulnud. Siis tuli mul meelde, kuidas Tallinna lennujaamas pärast kohvri külge oma info panemist,  ütlesin papsile, et ah kurat, panin eesti nr sinna peale ja aussi aadressi, mille peale ütles isa, et „ole mureta, kui kohver ära kaob, siis kadunuks ta jääb.“ Aga õnneks tuli ka minu kohver.

Selle paberikese peal, meie infoga, mida me lennukis täitsime, oli  küsitud küsimusi selle kohta, ala mida me kaasa võtsime (noh, umbes, kas võtsid üle 2225ml alkoholi või kas võtsid kaasa mingeid austraalia jaoks illegaalseid relvi jms). Kuna mul oli seal pandud jah sellele, kas mul on mingeid traditsioonilised ravimid kaasas, siis taheti neid näha. Mõtlesin, et noh, peale kohvri ülevaatamist on siis äkki mingi pikem küsitlus, aga ei, juba jõudsin exitisse.

Oma Melbourne’i koju sõites, ei olnud mul absoluutselt mingisugust tunnet, et midagi teistmoodi oleks, või mingit reality check’i, et ma olen siin nüüd terve aastakese. Jah, kõik nägi absoluutselt teistsugune välja ning väljas oli kuskil 18 kraadi, aga muud ei midagi. Ainuke võib-olla natuke veider asi on see, et  kõik mu sõbrad ja pere kodus magavad sellel ajal kui mina üleval olen, mis teeb  suhtlemise veidi raskeks. A nojah, tagurpidi liiklus ka!

Muidu on kõik  siiamaani tipp-topp. Linn on suur ja arhitektuur on veidi veider – noh sellesmõttes, et siin on absoluutselt kõik segamini. Mingi nukumaja sarnase maja kõrval on suur klaasist maja jne.

Üks vahva lugu kah, mis mul Helsingi lennujaamas juhtus. Mina siis mõtlesin, et enne Singapuri lendu pesen hambad ära eksole (kuna see lend oli 23:55). Läksin siis vetsu, võtsin välja hambaharja ja hambapasta (sellise väikese tuubi, emps ostis mulle, et oleks võimalik ka lennuki peale kaasa võtta). Muidu nägi nagu täitsa hambapasta tuub välja, aga noh, kui hambaid actually pesema hakaksin, mõtlesin, et no mis kuradi rõveda maitsega ja konsistensiga see on. Lugesin siis tagant, et hoopis proteesiliim. Niipea, kui aussis poodi astusin, ostsin uue hambapasta.

P.S. vesi ei käi teispidi vetsupotis ringi, aga võtit keerad küll teistpidi, kui ust tahad avada 🙂

DSC_0007DSC_0022DSC_0029

DSC_0067
vaade linnale Melbourne Star’ilt/overview of the city from the Melbourne Star
DSC_0081
vaade linnale Melbourne Star’ilt/overview of the city from the Melbourne Star

Hello, you wonderful people

I have arrived in Australia (about 3 days ago)! I didn’t sleep very well before my trip though, my brain was most probably subconsciously thinking about Australia the whole time.  Thankfully I some sleep on the plane to Helsinki and slept about half of the flight to Singapore. Didn’t sleep much on the Singapore-Melbourne flight since I was so close to my destination. I might have totally done some overthinking on the plane (about what they might ask me on the border and such). When I finally arrived to Melbourne, my pulse was high and I was really nervous. They give you a small immigration slip on the plane that you have to fill in and there was a question about how long do I think I’m gonna stay in Aus and I put 12 months. So when I finally gave my passport and the immi slip to the guy checking it, all he asked was: „oh, you’re here for 12 months?“ and I told him: „yeah, i have my working holiday visa.“

After that I went to the baggage claim which I had to wait for I don’t even know how long. I was kind of freaking out a bit since there is always a possibility of it getting lost but like my dad said in the airport back in Tallinn: „don’t worry, if your baggage gets lost, it will stay lost forever.“ Thankfully though, I did get my suitcase.

So what I didn’t mention before, was that the one who checked my passport gave my immigration slip back to me because I later had to give it to another person who then wanted to see which kind of meds I have in my suitcase (since I checked yes to having traditional medication with me).

Driving to my home in Melbourne I didn’t feel much different to how I felt back in Estonia. Sure everything looked different and all but I didn’t really have that reality check that I’m gonna be here for a year.

Everything is pretty cool right now though. Some days it’s 27 degrees and some days it’s 16 degrees but that’s okay since I was told that Melbourne’s weather is known as the „4 seasons a day“ kind of weather. The only weird thing that needs some getting used to is the fact that everyone back home is asleep most of the time I’m awake.

Oh, and I almost forgot

While I was in Helsinki airport, I decided to brush my teeth before my flight to Singapore. So I went to the bathroom, got out my toothbrush and my little tube of toothpaste. The second I started brushing my teeth, something felt really wrong. The texture of the paste was extremely weird and the taste was disgusting so like anyone would do, I decided to read the back of the toothpaste. Turns out it was denture adhesive and it went straght to trash afterwards (honestly why would they make denture adhesive look exactly like toothpaste). And yes, I did buy myself a new toothpaste in Melbs.

4 thoughts on “Olen kohal!/I’m here!

Leave a Reply

