Cairns, Queensland

If you prefer English, scroll down!

Hei!

Enne kui ma räägin oma reisist Queenslandi, tahtsin öelda, et nüüdseks on ka Anna tagasi Saksamaal. Õhtu enne tema lendu Dubaisse ja minu lendu Cairns’i käisime veel õhtust koos söömas ja ütlesime oma viimased hüvastijätud, mis oli kurb, aga loodetavasti, pöidlad pihku, tuleb ta tagasi juba jaanuaris või veebruaris.

Lend Queenslandi oli veidi üle kolme tunni pikk, aga ma praktiliselt terve lend magasin, kuna mul oli varajane äratus. Isegi kui Austraalias on hetkel talv, siis Queenslandis on ikka tohutult (eestlase koha pealt) soe ja niiske, nii et kui ma oma kampsuni ja mantli ja salliga Cairns’is lennuki pealt maha astusin, oli küll see esimene kuumusepuhang päris kõva. Aga ausõna, see oli just see mida ma vajasin, igapäevaselt 27 kraadi ja päike.

Cairnsist edasi sõitsime Palm Cove’i, kus meie majutus asus. Cairns on täis tihedalt vihmametsasid, kuhu ma kahjuks minna ei jõudnud, sest ma enamjaolt siiski töötasin, aga kui ma kunagi veel juhuslikult Queenslandi sattuma peaks, siis on plaan ka neid külastada.

Palm Cove oli vaikne, ilus ja väike küla ookeani ääres. Rääkides ookeanist, siis seal oli igal pool sildid hoiatustega, et vees võib olla krokodille ja meduuse. Mis tähendab, et ainult vähestes kohtades võis tegelikult ujuda. Lipud olid igal pool üleval ning rannavalve alati kohal. Üks hetk oli isegi silt väljas kirjaga, et krokodill on Palm Cove’i  poole liikumas.

Seal olles, lisaks niisama logelemisele ja Cairnsis käimisele, käisime ka krokodillipargis. Ma ei oskagi öelda, kui suure mulje see mulle just jättis, aga  vahva oli ikka. Üks hetk käisime seal paadiga ka sõitmas, noh selline pisike 20-minutiline tuur, mille giidiks oli oma 20ndates olev noormees. Kui paadist välja läksime, siis naljatati ikka, et noh Maria, see on ikka õige mees keda koju viia. Mõtle vaid, kui tore oleks koju minna ja vanematele öelda, et tõid koju krokodilliküti.

Aga tegelikult mu reisi tipphetk oli Suurde Vallrahusse sukelduma ja snorgeldama minek. Ausõna, sama õhtu kui ma tagasi hotellis olin, Skypesin ma vanematega ja ütlesin neile, et ma pole enam sama inimene, kes ma 12 tundi tagasi olin.

Mul oli hommikul kell 6 äratus, sest kell 6:45 pidin juba hotelli ees olema ärkvel ja valmis, kuna mulle tuli minibuss järgi, et meid Cairns’i viia. Kui õigele väikelaevale peale sain ja meile kalipsod ja lestad kätte anti, pidime täitma ankeedi sarnase asja tavaliste küsimustega, nagu kas sul on mingeid kindlaid haigusi ja kas sa lendad järgmise 24 tunni jooksul jne. Üks noor naine, kes seal töötas, küsis minult mitmekesi ma olen ja kui ütlesin, et täitsa üksi, siis ütles ta „vahva, lähme saame sulle uued sõbrad“ ja pani mind kahe väga toreda briti naise kõrvale istuma, kellega ma terve aeg hiljem pläkutasin.

Need, kes tegid esimest korda sukeldumist, jagati mitmesse gruppi. Kuna minu grupp oli alles neljas, oli mul aega enne seda veel snorgeldada. Mainiks ka seda fakti, et ma pole kunagi varem seda teinud (paps: „no mis sa seal Eestis snorgeldad, ainult liiva näed ju“), nii et kui esimene hetk vette sain oma maski ja lestadega, tuli veidike paanika peale. Aga kui lõpuks kopsud veest tühjaks köhisin ja hingamise rahulikuks sain läksin seiklema. Ma ausõna pidin mitu korda pinnale tulema, lihtsalt sellepärast, et ma ei uskunud, et see päris elu on (ja osalt ka sellepärast, et ma pidin vahepeal vett välja sülitama haha). Sellel hetkel sa saad aru kui väike ja habras sa tegelikult oled ja terve  elu on seal all ja oeh mul ausõna pole sõnu.

Sukeldumine on sootuks teine. Nii ebareaalne on olla viie kuni kümne meetri sügavuses vee all ja hingata. Tõtt öelda ma tegelikult vee all väga palju ei vaadanud ringi just nimelt sellepärast, et ma olin täielikus šokis, et ma seal üldse olen. Ma olen vee all. Ma olen ookeanis. Ma hingan. See on päris elu.  Ühesõnaga, see oli vapustav kogemus. Ma olen nii õnnelik, et ma midagi sellist üldse korda saatsin. Iga kell teeks uuesti.

Hotelli tagasi tulles olid emotsioonid nii laes, aga õhtu lõpuks vajusin ikka täiesti ära, sest väsimus oli nii suur.  Kui aga lõpuks õhtul kell 12 pea padjale sain, siis hakkas mul niimoodi kõikuma, nagu oleks merel. Naljakas oli see, et sinna sõites  ja tagasi tulles laev niimoodi kõikus, et enamik inimesi pidid minema oksendama, mul aga tavaliselt laeval paha ei hakka. No aga kui õhtul voodis lamasin, siis mõtlesin küll, et kohe hakkan. Õnneks seda ei juhtunud, aga terve  järgmine päev oli nii paha olla. Autos läks süda nii pahaks ja õhtul enne lendu mõtlesin küll, et kui lennukis nüüd oksendan, siis on küll mitu asja kahe päeva jooksul, mida ma elus esimesest korda teen (jumal tänatud, et seda siiski ei juhtunud).

Nüüd saab vähemalt kolm asja bucket listist maha tõmmata 😊. Mul muidu kõik hästi. Tundub, et ma ütlen seda iga blogipostituse all, aga aeg läheb tohutult kiiresti. Kui mingisuguseidki küsimusi on, kribage kommentaar ja ma heameelega vastan.

Kallistan

Maria

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetaustraalia, cairns and stuff 935austraalia, cairns and stuff 840Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Hey!

Before I talk about my trip to Queensland (where I went with the family), I just wanted to say that Anna is now back in Germany. The night before her flight to Dubai and mine to Cairns, we went out for dinner and said our last goodbyes, which was sad but, fingers crossed, hopefully she’ll be back in January or February.

The flight to Cairns took a little longer than 3 hours but I basically slept the whole way there because I had to get up pretty early. Even though it’s currently winter in Australia, it’s still pretty humid and hot in Queensland (for an Estonian lol) so as soon as i hopped off the plane with my jumper, scarf and a coat the first thought I had was why Maria why. But in all honesty that sun and heat was exactly what I needed.

From Cairns we drove to Palm Cove where we stayed for five days. Cairns is full of rainforests which I unfortunately couldn’t visit due to working most days but if I ever found myself in Queensland again, I’d definitely give them a go.

Palm Cove was a small and quiet village by the ocean. Speaking of the ocean, there were signs everywhere warning us of the marine stingers and crocodiles that could be present in the water. Which technically means you could only swim in certain places. There were flags everywhere and the lifeguards were present as well but to be honest I still didn’t really want to go swimming because one day there was literally a sign out saying a crocodile was spotted moving towards Palm Cove (like hmm, yeah, sure, I feel like going for a swim).

Speaking of crocodiles, we also went to a crocodile park which was fun. We also went on this little boat tour thingy which lasted about 20 minutes. The guide was this young man in his 20s (he was the real attraction not the crocs hahahaha). So coming off the boat the dad was like „he’s the man you should take back to Estonia, just imagine telling your parents, hey mum, dad, I got a crocodile hunter.“

But honestly, the highlight of my trip was going diving and snorkelling in the Great Barrier Reef. I swear, the same night when I got back to the resort and I was skyping my parents, I told them I am not the same person I was 12 hours ago.

I had the alarm set for 6 AM because I had to be in front of the resort at 6:45, where I got on a minibus to drive to Cairns. When I finally got on my boat, I was given the snorkelling gear and a wetsuit. In addition to that I also had to fill out a form with all sorts of questions about my health.

Those people who were doing the introductory dive were divided into 10 groups I think. I was in the fourth group so therefore I had time to snorkel a little bit beforehand as well. I’d also like to mention the fact that I had never in my life snorkelled before so I was a little freaked out and I panicked when I actually got into water. But eventually my breathing slowed down and I relaxed and oh my god, honestly, it was incredible. I had to come on top of the water many times partly because I wanted to spit out water but also because I wasn’t sure if it was real life. You sort of realise just how small and fragile you are and how there’s a whole world beneath you and it’s just so damn incredible.

Diving is really different to snorkelling because you’re literally 5-110 meters deep in the ocean and you’re breathing at the same time. It’s such a surreal experience that I didn’t even look around that much, I was just so shocked that I was actually there, in the ocean and I was breathing and I was doing this and it’s real life. I am so happy I decided to do it and I would do it again any time.

Going back to the resort my emotions were all over the place but mostly I was just so incredibly happy but I did eventually get extremely tired. So when I finally got to bed at midnight, the moment my head hit the pillow I felt like I was at sea. It’s pretty funny actually, the boat was rocking really hard and so many people threw up on the boat but I don’t usually get seasick. But I was laying still and I felt awful. I did manage to fall asleep without actually throwing up though. The next day wasn’t any better. I got really carsick and while I was waiting for my plane I thought to myself, if I throw up on the plane, well, at least there are three things I could say I’ve done for the first time during my trip to Queensland (thank god I didn’t, I don’t think I’ve ever actually even seen anyone throw up on a plane before).

Anyways, at least now I can cross three things off my bucket list 😊.  Otherwise I’m doing fine. I feel like every time I write a blogpost, all I say is how surprised I am of how long I’ve been here already. But it’s true, time really does fly even though I still feel like it was just yesterday when I packed my bags and said goodbye to everyone back home.

P.S. If you have any sort of questions regarding anything ever, you can always leave a comment and I’ll be more than happy to answer.

Maria

Leave a Reply

