Perth

If you prefer English, scroll down.

Tegelikult sa ei saa aru kui suur Austraalia on enne seda kui sa pead 4.5 tundi lennukiga sõitma, et teisele poole maad saada. Sinna sõitsin ma oktoobri lõpus, vist oli 29 oktoober (heh, alles nüüd saan aru, kui hiljaks ikka oma blogimisega olen jäänud) ja tagasi tulin 1. november.

Mul algselt mingisuguseid plaane ei olnud, et üldse Perthi minna, kuna see on lihtsalt nii kaugel ja piletid pole kõige odavamad, aga kui ma mingi hetk lennusaite sirvisin, ja nägin et piletid Melbournest Perthi soodukaga olid, siis mõtlesin, et mis seal ikka, minek.

Sõbranna sõber David, keda ma tegelikult kunagi kohanud polnud, tuli mulle lennujaama vastu ja olin terve see aeg tema ja tema sõpradega. Kui ma end sisse seadnud olin, mina ja Alex (Davidi sõber Tasmaaniast, kes oli samal ajal Davidil külas) läksime Perthi avastama, kuna David pidi tööle minema. Esimene sihtkoht oli Fremantle, kuhu sõitsime rongiga. Me minumeelest ainult rongi või autoga sõitsimegi Perthis. See oli üks armas osa Perthist, väga palju küll teha ei olnud, aga me läksime brunchile (Alex sõi vist ühe oma elu kõige parima burgeri seal haha), sealt edasi ühte hipsteri pubisse, kus serveeriti praktiliselt ainult õlut vist ning peale seda läksime vanasse vanglasse. Õhtupoole oli meil pisike bbq ja peale seda vaatasime üht austraalia klassikut „The Castle.“ Ma jäin magama poole filmi ajal, kuna ma olin üleval olnud 24 tundi, aga ausalt öeldes polnud üldse tore film. Australlastele endale väga palju nalja haha.

Järgmine hommik läksime mina ja Alex Perthi kesklinna avastama. Midagi väga suurt seal küll teha ei olnud, aga kui on hea seltskond, siis pole üldse hull. Pealegi, läksime Perthi kesklinna parimasse kohvikusse ja jõime üht ülimalt head kohvi. Sealt edasi suundusime Lääne-Austraalia muuseumisse (ingl k. Western Australian Museum). Ausalt öeldes ma pole kunagi suur muuseumite fänn olnud, aga see mulle meeldis küll ja Alex oli samasugune, kunagi talle muuseumid ei meeldinud, aga nüüd just hiljuti ütles mulle, et see muuseum muutis ta elu.

Me sõitsime rongiga tagasi ja sõime lõunat The Refuge Baaris, mida David paari tuttavaga omab ning siis läksime kolmekesi minu esimesele veinifestivalile. Nii vahva  oli! Enamjaolt oli WA vein, aga oli ka muid ja meile anti festivalile minekul klaas, kuhu meile erinevaid veine kallati (ja klaasi saime hiljem endale jätta). Peale festivali viis David meid randa (Perthis on niii palju ilusaid randasid, te ei kujuta ette ka) ning sealt edasi (nagu aussidel ikka kombeks on) kala ja friikaid sööma. Koos toiduga sõitsime ühte vaatekohta, kus nägime ka iganädalast ilutulestikku. Mida kõike ka turistide jaoks ei tehta.

Kuna Alex lahkus samal päeval kui veinifestival oli, siis David võttis minu jaoks järgmise päeva töölt vabaks, et ta saaks mulle veidi veel Perthis ringi näidata. Enne küll kui me linnast välja sõitsime, käisime me kohvikus hommikust söömas, aga peale seda sõitsime mingisuguse tunnikese linnast välja. Serpentine Falls oli super ilus koht ja ma sain lõpuks ujuda. Olin vees kuskil 15 minutit, kui mitte rohkem. Dave arvas, et ma hull, aga mis sa ikka eestlastest ootad. Tagas tulles käisime jäätisekohvikus ja ahjaa! Ma kuulsin eesti keelt tänaval, nii veider haha. Pole üldse siin suurlinnades eesti keelt kuulnud või eestlasi kohanud.

Peale õhtusööki vaatasime esimest „Sõrmuste isanda“ filmi, kuna jah, ma pole ühtegi filmi tegelikult näinud ja siis jutustasime kuskil kella kaheni öösel (vist. võib-olla oli vastupidi, et jutustasime ja siis vaatasime filmi, aga kes enam mäletab  detaile heh). Kahjuks pidin juba järgmine hommik lennukile minema, et tagasi Melbourne’i sõita.

Mis peale seda juhtus kui Melbsi tagasi jõudsin? Peate lihtsalt ootama uut postitust. Ma tean, ma tean, ma olen hullult taga oma postitustega, aga mul juba järgmine peaaegu kirjutatud. Ma ausõna jõuan sinna millalgi.

Tsauki,

Maria

Processed with VSCO with hb2 preset
Fremantle

Processed with VSCO with hb2 preset

septnovaus-679
Western Australian Museum

septnovaus-709

septnovaus-689
Perth CBD
septnovaus-714
Veinifestival/Wine festival
Processed with VSCO with a6 preset
Veinifestival/Wine festival
septnovaus-721
David & Alex

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset
Serpentine Falls

Heya!

You don’t actually know how big Australia is till you have to fly 4.5 hours to get to the other side of the country. I got to Perth the end of October and flew back to Melbourne 1 November (haha, I now realise how behind I really am with writing all of this stuff. It’s already January 2017, jesus where has the time gone).

I don’t think I planned on going to Perth at first but there was a sale on the tickets so I was like, hey, why the hell not. I’m here in Australia, might as well check out as much of it as I can. Besides, a friend of a friend was like, you have to check out Perth, so I did and I didn’t regret it one bit.

David, (that friend of a friend) picked me up from the airport, from there we went to the house and once I got all settled in me and Alex, a friend of David (because Dave had to work), went to Fremantle to discover a little bit of Perth. It was a cute little part of the city, not that much to do but we grabbed brunch (I think Alex had one of his best burgers of his life there haha), from there went to a hipsterish beer place and after that ended up visiting an old prison. In the evening we had a barbeque and watched the good old “The Castle” (an Australian classic) (I fell asleep during it, it’s a godawful movie) ((to be fair I had been up for 24 hours so please give me credit, I did try)).

The next day Alex and I went to discover the CBD. We went to La Veen (apparently the best cafe in town) and got a damn good coffee. From there we headed to the Western Australian Museum . Look, I’m putting it out there, I’ve never been a massive fan of museums, I don’t really love paintings because 9 times out of 10 I just don’t understand them but I have to admit, the museum in Perth was pretty amazing. And apparently, it changed Alex’s viewpoint of museums (like me, he wasn’t a big fan).

We ended up getting lunch at Refuge Bar (Dave is part owner of the place. It’s a great place. If you’re ever in Perth, I recommend it) and then going to my first ever wine festival. Speaking of wine, I’ve been a fan for years but Australian wine has changed my life altogether haha. No but for real, it was a great experience and I had loads of fun pretending to know all about wine. After the wine festival Dave took us to the beach (what beautiful beaches Perth has), from there we went and got fish and chips (oh, and for the first time ever I tried deep fried pineapple!) and then drove to a lookout and saw some fireworks. A pretty good day, might I say.

Since Alex left the night of the wine festival, Dave was nice enough to take a day off work and drive me outside the city. Before we drove out of the city though, we did go to a cafe and had breakfast. On our way to Serpentine Falls, which was an absolutely beautiful place, David educated me a little on Australian music (as in forced me to listen to it) ((I’m joking, it was actually really good)). Also, we went swimming! I was in the water for a good old 15 minutes (and obvs the Aussie thought I was crazy but hey, what do you expect from and Estonian) and drank a few beers. On our way back we got ice cream (two scoops because I can and I will treat myself) and sat in front of the lake.

After dinner David forced me to watch  Lord of The Rings (because yes, admittedly I have never seen any of the movies. But in my defence i tried to watch them when i was quite young and found them so incredibly boring so therefore decided on not watching them. But yes, I did enjoy the first movie) and  then chatted till 2 AM. Unfortunately I had to head back to Melbs quite early in the morning the next day.

What happened after I got back from Perth? Well you just gotta wait for the next post, hey. I know I’ve been awful at updating all of you about what I’ve been doing but I already have the next blog post written, I just have to translate it. I’m getting there, I promise.

Till next time,

Maria

2 thoughts on “Perth

Leave a Reply

