Ma olen kõigi oma postitustega hiljaks jäänud/I am so behind with everything

If you prefer English, scroll down.

Hei

Aaaahhh appikene ma olen nii maas kõikide oma kirjutustega ja mul pole mitte kedagi süüdistada peale iseenda ja oma laiskuse. Vahepeal selline tunne, et enam üldse eesti keelt rääkida ei oska ja siis väga kirjutada ei taha ka, aga olen kuulnud siit ja sealt, et osad inimesed ikka tahavad lugeda mida ma teen. Nii et siin ma siis jälle olen!

Kuhu ma endaga jäingi eelmine kord? Ausõna ma mitte midagi ei mäleta mida ma Adelaide’is tegin. Tegelikult mäletan küll, aga ega need väga tähtsad sündmused polnud ja enamjaolt ma lihtsalt niisama olin ja tegin ja nägin. Puhkus peale pikka tööd.

Gold Coast

Igatähes, kuupäevi ma ei mäleta, aga tegu oli detsembri algusega. Meil oli ammu ammu reis planeeritud, aga kuna mina tulin Melbourne’ist ära kuna tahtsin farmitööd teha, pidin ma lennupiletid ära muutma. Kõige odavam variant oli osta uus lennupilet Adelaide’ist Melbourne’i õhtu enne ja ööbida lennujaamas. Hullult väsitav oli lennujaamas ööbida, ebamugavad toolid jms, aga mis seal ikka! Ega see ju kõige hullem värk kah polnud. Pealegi, lennujaama jõudsin kuskil 11 paiku õhtul ja järgmine lend oli juba kell 8 hommikul, nii et õnneks ei pidanud väga väga kaua ootama. No ja ma praktiliselt elasin lennujaamades eelmine aasta, kogu aeg lennuki peal. Lugesin vist kokku ja 18 lendu tuli ära.

Me läksime Gold Coast’ile tegelikult ainult lõbustusparkide pärast. Me tegime vale valiku oma majutuse valikuga, sest see oli ausõna karuperses. Meil võttis üle tunni aja, et sinna üldse saada rongi ja bussiga ja see oli nii linnast väljas kui võimalik. Tundus, et on vähemalt lõbustusparkide lähedal, aga sinna pidime ka uberiga sõitma, sest rongidega oleks läinud tund vms. Omanik ja maja ise oli väga kena, lihtsalt asukoht oli nõme. Aga mis seal ikka, eks kõik õpivad oma vigadest.

Linnas me ka eriti ei olnud, kuna see oli nii väljaspool meie regiooni, ja kuigi Gold Coast mulle kõige vähem meeldis, lõbustuspargid olid ikka lahedad! Mulle on alati meeldinud nendes käia. Mäletan ikka, kuidas ma emaga Pariisi Dysneylandis käisin ja emal oli kõriauguni kõikidest atraktsioonidest, aga kuna ma olin päris väike veel, siis ei saanud kuhugi üks kah minna. Sorri emps, vähemalt nüüd sind kaasa ei vea lõbustusparkides!

Byron Bay

Byronile sõitsime me bussiga, sealt võttis meie Airbnb host auto peale ja sõidutas koju ja sõidutas ringi kah veel pealekauba, näidates meile seda pisikest armsat linna. Byron on hästi hipilik, ja kõik inimesed on väga muretud ja pingevabad nii öelda. Pealegi, mõnus oli olla väikses linnakeses peale suurlinnasid. Puhkus noh.

Tegelikult miks mulle Byron Bay nii väga meeldis, oli sellepärast, et ma proovisin esimest korda surfamist, ja ausõna ma arvan, et ma leidsin lõpuks oma spordiala. Meil oli kahepäevane surfitreening. Teisel päeval püüdsin juba laineid, no ausõna, mul oli nii palju tahtejõudu kogu aeg tagasi surfilauale minna, kui ma kukkusin. Polnud ükski hetk sellist tunnet, et ei taha enam. Kogu aeg tahtsin veel ja veel ja veel. See oli ausõna üks parimates asjadest, mida ma kunagi elus teinud olen.

Muidu me Byronil niisama lebotasime. Šoppasime ja lamasime rannal ja ujusime kuni oli aeg Sydneysse lennata.

Sydney

Alustuseks ütleks, et sa oled kas Melbourne’i inimene või Sydney inimene. Nii on alati olnud. Ma ei tea kas asi on selles, et ma ei andnud Sydneyle väga võimalust, kuna elasin Melbourne’is 7 kuud ja Sydneys olin ainult paar päeva, aga ausõna meeldib mulle Melbs palju rohkem.

Esiteks oli Sydney minu jaoks nii ebareaalne kuidagi –  linn mida sa näed filmides ja piltidel, aga kunagi ise ei näe ennast sinna minemas. Lisaks oli kõigil väga kiiretempoline eluviis, inimesed tundusid väga  ebaviisakad ja appi, appi, appi kui kallis, aga noh seda kuuleb igal pool, et elu Sydneys odav pole. Ja mitte öelda, et Melbourne’is oleks kõik nii palju parem, sest kallis on seal ikka ja kiire eluviis kõigil jne, aga kordades vähem. Pluss Sydneys on kõik nii eraldatud ja võtab palju rohkem aega et punktist A punkti B jõuda.

Kui aga kõik need asjad kõrvale jätta, mulle ikka meeldis seal väga. Me käisime kõik turisti kohad läbi, nägime Sydney ooperiteatrit (mis oli tegelikult palju suurem, kui ma arvasin, et see on), Harbouri silda, Bondi – Coogee ranniku jalutuskäik, muuseumid, käisime rahvuspargis Blue Mountains jne jne.

Ahjaa, me otsustasime Emmaga, et noh, oleme Sydneys, läheks äkki mingit etendust ooperimajas vaatama. Ostsime siis kõige odavamad piletid, mida endale lubada saime. Me elasime vist rohkem kui poole tunni kaugusel linnast, nii et ilmselgelt jäime me hiljaks. Meie endi süü, oleks pidanud varem lahkuma. Niipea kui bussist maha saime jooksime kiiruga ooperimajja, vabandasime, et hiljaks jäime ja nemad siis selle asemel, et meid mitte sisse lasta, nagu tavaliselt vist kombeks on paljude teatritükkidega, andsid meile esimese klassi piletid ja juhatasid meid sisse. Põhimoraal on selles, et vahepeal võib hiljaks jääda küll, äkki juhtub midagi toredat.

Ma mainisin ka rahvusparki Blue Mountains. Ausõna, kui teil on kunagi võimalus minna Sydneysse, siis seda rahvusparki ei tohiks kindlasti nägemata jätta. Ebareaalsed vaated. Ma ei oska kirjeldadagi, lisan selle asemel paar pilti.

Sydneyst edasi läksime aga hoopis tagasi Adelaide, kuna oli vaja ju jõule pidada.

Maria

P.S. lisan paar pilti siia, aga teen eraldi postituse piltidega 🙂

Processed with VSCO with hb2 preset
Adelaide
adelaide to stanthorpe 276
Gold Coast
Processed with VSCO with p5 preset
Byron Bay
adelaide to stanthorpe 705
Blue Mountains
DSC_0041
Sydney Harbour Bridge
DSC_0217
The Waverley Cemetery in Sydney

Heya

I mean, I obviously have to start this post with an apology, I am the worst at keeping everyone updated with what I’m doing. I think I tend to be motivated with writing for about 5% of my time, mainly because I’m never really fully happy with how I portray everything. Therefore sorry, but please do bear with me.

Soooo, I left it off with me arriving to Adelaide. Honestly, I don’t even know how many times I’ve already been to Adelaide. I always somehow end up here. I literally don’t remember anything that I did but all in all I had a great time because for the longest time I just got to chill and not do anything at all. I think when you work with kids full time you honestly forgert what it’s like just to sort of be? Man, I hadn’t binge watched a show in months for example, and I finally got to do that. Appreciating the little things you know.

Gold Coast

Anyways, fast forward to our trip to Gold Coast.  Since we’d booked the flight ages ago, I had my flight booked from Melbourne and the cheapest alternative was flying to Melbs the night before and sleeping at the airport, which is what I did. God it was exhausting but not as bad as I expected. I got there like 11PM and my next flight out was around 8AM so not even that long of a wait. I pretty much lived at airports last year though, so maybe I was used to it.

I’m pretty sure the only reason we went to Gold Coast in the first place was because of the theme parks. We made the worst mistake choosing our accommodation though. We stayed in Airbnb’s the whole time and it was just completely out of our way and basically far away from everything. The place and the hosts were lovely and all, but since it was just so far away from everything, it was a bit of struggle.

The first day we sort of just chilled and looked around. We were tired and hungry most of the time and just generally didn’t know what to do with ourselves, especially cause we had to figure out how to actually get to the house we were staying in. We didn’t get much time in the city at all because it was a bit of a nuisance to walk around with our backpacks etc etc.

Since we only had two days altogether there, we had to go to two theme parks in one day. Ended up going to Wet n’ Wild and Movieworld which was so fun. I honestly don’t even remember the last time I actually went to an amusement park. Even though I liked Gold Coast the least, the theme parks were fun as hell. There will probably always be an inner kid inside me  who absolutely adores roller coasters.

Byron Bay

Moving on from Gold Coast, we had booked a bus to Byron Bay. Our lovely Airbnb host picked us up, showed us around and dropped us off in town. Byron is quite a small town full of life and colour. The easiest way to describe it would probably be really laid back & quite hippy-ish and as much as I know drugs are a big thing there.

It was definitely a nice break from the city life but I think the main reason I loved Byron was because I tried surfing for the first time ever in my life and I absolutely fell in love. I’m pretty sure I’ve never felt this determined to do something in my entire life, no joke.

So basically we booked a two day surfing course because I knew that was the one thing I definitely wanted to do there. Did not regret it at all. The teachers were fun, the environment was super chill and surfing probably tops every  single sport I’ve ever done in my life besides downhill skiing.

The first hour or so we were just learning techniques and in the water we went. The first day I wasn’t  really good at it or anything but I had so much fun. As stupid as it sounds, I felt like I was home when I was on the board. On both days, all i really wanted to do was just get back on the board again and again and again. Didn’t care once about falling off, I just wanted to get better. I can’t even really describe the feeling. I don’t know, I guess it really felt like I found my sport ya know.

We generally just chilled in Byron though, did a bit of shopping, bit of swimming, enjoyed the sun etc. Till it was time for Sydney.

Sydney

Let me start with saying you’re either a Melbourne person or a Sydney person. That’s just how it usually is. I do prefer Melbourne so much more and I’ll explain why in a second but also I maybe didn’t give it enough time since I spent 7 months in Melbs but only 5 days in Sydney.

While I enjoyed Sydney, it was too unrealistic for me. Something I’ve always heard about, seen in pictures and films but never really thought I was going to visit. It was also too fast-paced, even for me. And people seemed rude. And oh my god how expensive (not saying that Melbs wasn’t fast paced, didn’t have any rude people or wasn’t expensive. I don’t know, Melbourne just generally seemed more chill and people didn’t seem to give a fuck that much. Also Sydney is more difficult to navigate than Melbourne).

But all things aside I did love it for the time I was there. We did the main touristy things, like went to see the Sydney Opera House (which is bigger than I thought it was going to be), the Harbour Bridge, did the Bondi to Coogee walk, which is apparently the best coastal walk in Sydney, went to museums etc etc. We also went to the Blue Mountains which was incredible.

Regarding the Sydney Opera House, after thinking about it, we figured, fuck it, we’re in Sydney, we should go see a show. So basically, we booked the cheapest ticket to the cheapest show we could find. It was a cabaret called „Club Swizzle“. Erm, so we managed to be 10 minutes late. Imagine two girls getting off the bus and running in the busy streets in Sydney just to make it to the show which we really wanted to go to but didn’t want to spend the money on because we’re both broke young adults ya know.

So we got there, apologised for being late and they upgraded us to the premium seats. We were both literally like, uhhhhhhh what’s going on.I guess what we could learn from it, is that sometimes it’s not that bad being late hahaha. Ended up really enjolying the show, it was funny, creative and all in all, we can both now say we’ve seen a show in the Sydney Opera House (not that it really matters but it is a nice memory).

What  else, what else.. We took a train from Sydney to the Blue Mountains (it’s a national park for people who don’t know) because we didn’t have a car. It was like a 2 hour journey if I remember correctly. And it was so god damn beautiful. The whole scenery was breathtaking honestly. I’ll let the pictures do the talking.

And then it was time to go home and celebrate Christmas with the fam.

Maria

P.S. I’ll add a couple of pics here but I’ll just make a separate post for more of them 🙂

 

Leave a Reply

