Mis peale farmitööd sai/What happened after farm work

If you prefer English, scroll down.

Hei, hei

Kaks postitust ühel päeval, täitsa hull.

Mul oli emotsionaalselt väga raske oodata oma viisa tulemust. Mulle tundus, et nad tegelesid kõige muude asjadega, kui minu viisaga. Kuigi ma armastan Adelaide’i ja mul oli hea meel olla jälle kodus, ma olin väga rahutu terve see aeg. Ma ei maganud korralikult, ma olin stressis ja ma ei teadnud mida oma eleuga peale hakata, sest ma ei saanud kuskile liikuda ka.

Ma nutsin ka paar korda, sest mul olid närvid läbi, ma magasin halvasti ja üleüldse olin lihtsalt suures stressis. Aga ma viimasel ajal olen hakanud uskuma sellesse, et juhtub see mis peab juhtuma. Ja kui sa piisavalt positiivset energiat universumisse suunad, siis juhtuvad sinuga ka head asjad.

Ma kunagi kuskil lugesin, et universum vastab sulle ainult sõnaga “jah.” Näiteks, kui sa ütled “mul on vaja raha,” siis universum vastab sulle “jah, on küll.” Aga kui sa sõnastad seda veidike teistmoodi ja ütled “ma saan raha,” siis universum ütlem sulle “jah, saad küll.” Tean, et see on super nõme näide, aga saate arur küll, mida ma mõtlen. Põhimõtteliselt, sõnadel ja mõtetel on jõud.

10. mai, peale kuu aega ootamist, sain ma lõpuks oma “jah” vastuse.

Ilus päev oli. Ma käisin Emmaga matkamas, päike paistis, me nägime isegi hülgesi meres suplemas. Koju sõites ma vaatasin oma meili, ja seal see oli. See meil, mida ma oodanud olin. Me ekarjusime ja ma nutsin ja õhtul me jõime head veini ja tellisime Tai toitu. Ahjaa, ja ma ostsin lennupiletid Brisbaine’i ja tagasi, tahtsin sõbrale külla minna. Ja noh, mõtlesin, et väärin midagi head peale kõike seda ootusärevust.

It was tough waiting for the results of my visa. The government took their fucking time, more than a month for sure. So during the time in Adelaide, while I loved staying with Em and my second fam, it was really stressful. I was so anxious most of the time, I hated just standing still and doing nothing and I was so tired of everyone constantly asking me whether I have heard anything or not.

I definitely cried a couple of times because I was tired of waiting and I was so afraid I wasn’t eventually going to get it. But on the other hand I am a big believer in whatever’s meant to happen, will happen. I also believe that if you put enough positive energy into the universe, good things will come your way.

I once read somewhere that the universe will only say the words “yes,” so for example, if you were to say to the universe “I need money,” the universe will say “yes you do.” So instead of saying that, you should say “I will get money” and the universe will say “yes you will.” It’s a super lame example but I believe words and thoughts have a lot of power.

So on the 10th of May, after roughly a month and a bit of waiting, I could finally say I got my second year visa grant notification.

It was a beautiful day. Em and I went hiking, the sun was shining and on our way home I was refreshing my email for the third time that day and there it was – the one and only email I’d been waiting for forever. There was a lot of squealing and a bit of crying and so many different emotions all at once. When we got home, we opened a good bottle of wine I had bought from a winery before and we ordered Thai food. Oh, and I booked a flight to Brisbane to visit a friend of mine. I just felt like I needed to do something nice for myself after a while.

Leave a Reply

